شابلون دیواری, مطالب

آموزش صفر تا صد کار با شابلون دیواری

اجرای صفر تا صد شابلون

سلام ارادت وقتتون بخیر در این آموزش شما به صورت عملی و با راه حلی آسان با نحوه کار با شابلون و اجرای آن روی دیوار آشنا خواهید شد.

من می‌خوام براتون این شابلون اجرا کنم کاری که کردم اینه که شابلون با چهار تا چسب کاغذی روی دیواری که می‌خوام روش طرحو بزنم چسبوندم و یه مقدار رنگ روی سینی معمولی درست کردم با یکی از این غلطک‌های ۵ سانتی آروم آروم رنگمو می‌گیرم رنگم کامل بایدسفت باشه یعنی غلیظ باشه!

رنگ اگر شل باشه از کناره‌های طرح، رنگ پس میزنه اصطلاحا شوره می‌کنه و طرحتون خوب در نمیاد.

آروم که از این رنگ به غلطکم دادم کاملا غلطکم آغشته به رنگ شد روی یک سطحی مثل مقوا یا این دستمال‌های سفره‌ای رنگم رو صاف می‌کنم، غلطکمونو آغشته به رنگ می‌کنیم
رنگمو چندین بار غلطک روی مقوا می‌چرخونم که رنگ اضافه‌شو بده جون رنگمو اصطلاحاً می‌گیرم که رنگی از زیر لبه‌های شابلونم پس نزنه.

وقتی جون رنگمو گرفتم شروع می‌کنم شابلون اجرا کردن مشاهده می‌کنید کار سختی نیست اجرای شابلون، فقط با یک غلطک ۵ سانتی طرح تو رو روی دیوار اجرا کنیم مواظب باشید از این لبه‌ها بیرون نزنه اگر نیازه می‌تونید برای جاهایی که ممکنه رو دیوار آسیب بزنه یه کاغذی چیزی بزنید که غلظت رنگمون کم شد دوباره آغشته به رنگ می‌کنیم صاف می‌کنیم و تکرار.

فشاری هم به غلطک نیارید یعنی زور روی غلطک نباشه که بخواد بیرون بزنه رنگ، اصلا فشاری روی غلطک نیارید فقط آروم بچرخونه.
 هر وقت که مطمئن شدید رنگ همه جاها رو گرفته شابلونتون رو از دیوار جدا میکنید.

الان من فکر می‌کنم طرحم تموم شد یه رنگ طلایی قهوه‌ای خورده اگر جایی حالا یه ذره رنگم بیرون خورده بود راحت می‌تونید با یه سنباده خیلی کوچیک بزنید و بپره و تمام.

صفر تا صد اجرای آسان شابلون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.